Éves felülvizsgálat

A pénztárgépek éves szervizes felülvizsgálatát kötelező elvégeztetni a pénztárgép működtetési helyén a hatályban lévő NGM rendeletek alapján a pénztárgép megszemélyesítését (vagy legutóbbi éves felülvizsgálatát) követő 365 napon belül. Ennek elvégeztetése az online pénztárgépet használó felelőssége. Mivel ez kötelező érvényű, a NAV ezt ellenőrizheti és a határidő lejárta után mulasztási bírsággal büntetheti. A felülvizsgálatot kizárólag NAV nyilvántartásában szereplő pénztárgép szervizes végezheti el.

Mire figyeljen, és mi szükséges az éves szervizes felülvizsgálat során:

  • Ellenőrizze a kiszálló műszerészt a műszerész igazolványa, illetve a plombanyomója alapján.
  • A pénztárgép gépnaplóját biztosítsa a műszerész számára.
  • Szükséges a működési engedély (vagy másolata), vagy a telephelyre vonatkozó egyéb okirat megléte.
  • Szükséges az aktív személyes jelenlét.

Kérjük, ellenőrizze a gépnaplójában a megszemélyesítés időpontját, és annak figyelembe vételével vegye fel a kapcsolatot szervizpartnerével.

A feladat elvégzéséhez a pénztárgép működési helyén biztosítani szükségesek:

  • Pénztárgép
  • Pénztárgépnapló
  • Működési engedély (vagy másolata), vagy a telephelyre vonatkozó egyéb okirat megléte.

Éves felülvizsgálat díja: 16.510,- Ft / gép
Hologramos matrica ára: 5.080,- Ft / gép

Kiszállási költségek:

  • Kazincbarcika közig. határon belül ingyenes
  • 127,- Ft / km Kazincbarcika közigazgatási határtól (oda-vissza számítandó)